vrijdag 18 februari 2011

En de winaar van de candy...stempel, en winaar papier zijn.......

Heb vanochtend mijn jongste een nummer van 1 tot 61 laten kiezen.
En degene die gewonnen heeft is Marjo.
Gefeliciteerd met de gewonnen stempel.

Je mag mij je gegevens mailen dan stuur ik hem je toe.



Nu het papier pakketje:
Crea Astrid
Gefeliciteerd. Natuurlijk heb ik jouw gegevens ook nodig.

Zie je af van het gewonnen iets, mag je het altijd annuleren. haha
Maar ik ga er van uit dat jullie er blij mee zijn.

Groetjes Esther

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Marjo en Astrid, veel plezier met jullie prijs.

    Marie-Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk meiden,
    Veel knutselplezier !!

    Lieve groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd meiden !!!!! veel leuke knutseluren gewenst !

    en Esther bedankt voor deze super candy !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat ik de enige Marjo was die mee deed......ik ben er erg blij mee, ben gek op stempels. Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is je email adres? Ik kan het niet vinden op de site. Misschien kun je mij een email sturen Marjojurriaans@wanadoo.nl
    Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Esther,

    Ik ben heel erg blij met de gewonnen prijs. Marjo ook gefeliciteerd met je mooie prijs.
    Maar kan inderdaad niet je mail vinden. Je kan op mijn blog reageren http://creaastrid.blogspot.com/
    en anders mailen naar a.luyken@tiscali.nl
    Bedankt voor de prijs.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. meiden gefeliciteerd
    geniet van jullie prijzen
    esther dank je wel meis voor de kans
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen